tisdag 27 maj 2014

sommar

Det känns som sommar. Och jo, det är nog kanske sommar nu. Jag vet inte riktigt vad som krävs för att det ska räknas som sommar, men jag tycker det räcker med sommarkänslor.

Solen har lyst på idag. Folk har klagat över att det varit kallt men jag håller inte med. Jag tycker att det är helt underbart. Är inte så jätteförtjust i värme så för mig är det helt lagom med temperaturen som är nu.

I övrigt har dagen bestått av jobb och körkortsteori. Det börjar närma sig proven nu, inte lång tid kvar. Känner att hur mycket jag är pluggar så är jag jättelångt ifrån att kunna det. Men så gör jag testen som finns och inser att det är nog ganska mycket som fastnat ändå. Det kan ju komma att gå bra det här.

Bara att fortsätta läsa, fortsätta öva och hålla blicken långt fram på vägen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar