fredag 30 maj 2014

organisering much?

Ja, jag har sagt det förut, men jag återkommer till det gång på gång. Hur ska en lyckas organisera en pysselhörna. Tittar på tusen bilder på nätet och försöker komma på hur jag ska göra med min hörna, men kommer inte längre än så.

Hörnan finns där. Fullt synlig. Hånar mig varje gång jag går förbi.

Letade efter koppartråd idag. Vet att jag ska ha en rulle men vars? Jo, nånstans i pysselhörnan. Jag vet bara inte vart och det stör mig. Jag älskar verkligen att ha ordning, jag älskar att veta exakt var allting finns varje sekund. När jag pysslar är det speciellt viktigt. Om jag inte snabbt kan hitta det jag vill ha, skippar jag pysslet hellre än att leta.

Så nu jäklar. Nu skriver jag om det igen bara för att kunna få tummen ur och se till att göra nåt åt det. förhoppningsvis hjälper det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar