måndag 26 maj 2014

fel, men rätt

Känner mig disträ och oengagerad idag. Så många negativa saker på en och samma dag. Dock inget som jag med mig direkt att göra, men som ändå lämnar tankar och funderingar som är svåra att få grepp om.

Försökte plugga lite körkortsteori, men det gick inge bra. Försökte pyssla lite, men det gick verkligen inte bra.

Slutade med att jag satt i 1½ timme i telefon med lillasyster, pratade om allt och inget alls. Ibland är jag så jäkla tacksam över att hon finns. Ibland är hon hur jobbig som helst. Alltid älskar jag henne av hela mitt hjärta.

Efter det telefonsamtalet känns det bättre. Tankarna har klarnat upp och hjärtat känns lättare. Tyvärr är klockan alldeles för mycket för att jag ska kunna hinna göra något, men jag kommer åtminstone att somna gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar