torsdag 24 april 2014

Inga inlägg och tomma inlägg

Så, de senaste dagarnas publicerade inlägg syns inte. Och idag kom det ett tomt inlägg på bloggen.

Vad händer egentligen?

Nu verkar det fungera igen. Fick trycka på publicera på de redan publicerade inläggen och tog bort det tomma. Verkar som att det ska funka nu, men vi får väl se hur det blir de närmsta dagarna.

Imorgon fyller jag år!! Yay för mig!!

Egentligen skulle jag äta middag ute med familj och vänner men restaurangen jag brukar gå på har visst semesterstängt, så det blev inställt.

Vet inte vad som händer istället. Känns som att det kommer bli en lugn kväll, och en lugn helg. Inte en enda människa har hört av sig och frågat om det bjuds på fika i helgen. Känns jäkligt ensamt faktiskt.
Orkar heller inte jaga på folk bara för att dem ska komma, vill dem inte så vill dem inte.

Gissar på att jag kommer få hur många grattisönskningar som helst, på facebook. Åh detta aber i födelsedagsvärlden. Helt plötsligt är det ingen som ringer eller skickar kort. Dem skriver grattis på facebook och tror att det ska betyda lika mycket.

Själv har jag bestämt mig för att inte gratta andra på facebook. Jag ringer eller skickar ett kort istället. Känns mycket mer omtänksamt och jag tror att en blir gladare över det.

Känner mig bitter idag. Inget har gått som det ska och allting verkar gå fel. Ska nog gå och lägga mig snart tror jag.

Ska se till att vakna imorrn och ha en helt underbar dag!! Önskar er detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar