torsdag 2 maj 2013

Och så var vi här

Ett inlägg om dagen i hundra dagar.

Jag trodde inte att jag kunde göra det. Tänkte att det verkar ju kul så jag testar och ser hur långt jag kommer.

Jag kom hela vägen.

Klappar mig lite på axeln och ler, du gjorde det gumman, du gjorde det.

Det har varit hundra roliga, jobbiga, slitsamma, inspirerande och glädjande dagar. Hundra dagar då jag ibland känt att jag vill lägga ner bloggen, men oftast känt att jag nu verkligen förstår varför jag bloggar.

För visst kan det för vissa vara en bagatell. Jag läser många bloggar som lägger ut ett inlägg om dagen, minst.
Men för mig var det stort att lyckas med detta.
Jag var nere i ett inlägg i veckan. Om ens det.

Vad som händer nu har jag inte kommit underfund med. Först och främst ska jag kanske ta en bloggpaus i några dagar. Känna pressen försvinna och kunna börja om lite på nytt.
Kanske. Jag har ju vant mig vid att ägna lite tid åt bloggen varje dag, det kan med andra ord bli svårt att låta den vara.. =)

Jag höjer mitt glas (eller snarare kaffekopp) mot många inlägg till!!


1 kommentar:

  1. Tjoho!!!
    Grattis eller vad man nu ska säga. Gott jobbat iallafall.
    Känner väl igen den där känslan av att inte helt veta vad man ska göra med bloggen. Jag tror att det kommer gå upp och ner hela tiden. Jag har stängt ner och startat upp min blogg tusen gånger och senast igår övervägde jag att kanske ta en paus igen... men får nog lyssna till sitt hjärta helt enkelt.
    //jonna d

    SvaraRadera