lördag 6 april 2013

Testar lite..

Jag prövar lite smått att virka figurer igen. Jag tar det extremt lugnt och än så länge går det ganska bra, men det är svårt att hålla sig tillbaka så mycket som jag behöver. Jag vill helst bli helt galen och virka tusen figurer på en dag!

Jag fick ju ont i armen i november förra året, och sen dess har alla amigurumis fått ligga på hyllan. Det går helt enkelt inte virka dem.

Men nu, ja nu verkar det som att jag kan komma igång igen!

Jag firar lite med ett favoritmönster hos mig, nämligen denna lilla söta hund, Amigurumi Perky Puppy.

Jag har virkat den förut, och då blev så här:



Den här kommer bli lite större, och är virkad i beige och vitt. Förhoppningsvis så ska det i slutändan se ut som en chiuahua, men vi får väl se hur det blir med det.. =)



Kommer väl att ta några dagar med den farten som jag håller, men det är det värt! Bara jag får börja virka ordentligt igen i slutändan så är jag nöjd.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar