torsdag 4 april 2013

Lite tråkigt blir det idag också...

Jo, det var ju det där med mönstret som jag lovade att lägga upp idag.

Jag har skrivit ner det i ett utkast, och tagit de flesta bilderna. Men sen var jag tvungen att fara till jobbet och när jag kom hem igen hade det hunnit bli så pass mörkt att de bilder jag försökte ta blev riktigt dåliga.

Och så kan vi inte ha det.

Därför kommer mönstret att komma upp imorrn istället, för då börjar jag senare än vanligt och kommer nog att hinna ta lite bilder.. =)

Tills vidare så vet ni vad som gäller..

Jajemen, en bild från min samling här på datorn (jag lovar, det finns verkligen en miljard bilder...):

Just nu letar jag en hel del inspiration för trädgården. Våren börjar ju närma sig och som vanligt så funderar jag på vad jag kan hitta på för att min trädgård ska bli lite trevligare och roligare att vara i. Kanske kan några såna här pigga upp lite?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar