söndag 28 april 2013

En söndag

Ja, vad ska man skriva om idag då..


Åt en riktigt go middag idag. Jag testade att göra Pulled Pork och jädrar i min låda va gott de va!

Kommer nog att göras några fler gånger.

Jag tog ju min mammas gamla gjutjärnsgryta som var alldeles igenrostad. Gubben slipade upp den lite och jag gjorde finputsen och nu ser den ut som ny.

Var lite spännande att laga mat i den idag, hade jag gjort ett dåligt jobb med den så hade det nog inte smakat så gott,  men som tur var så fungerade den alldeles ypperligt!

Tyvärr så var jag jättehungrig när maten väl var klar så jag missade helt att ta en bild. Ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att det såg lika gott ut som det smakade.. =)

Massor med besök har jag haft idag också, vilket alltid är lika trevligt. Kommer bli en del även imorrn, och det ser jag fram emot!

Fick en present också, men min telefon la precis av så jag kan inte lägga upp bilden. Jag kommer nog berätta om den imorrn istället.. =)

I övrigt så har det väl varit lugnt.

Blev precis klar med sekretären! Nu ska det på ett lager klarlack och så ska jag sätta mig och sy lite. Sen är den alldeles färdig och klar. Riktigt längtar efter att få visa det färdiga resultatet!

Jaja, det var min dag det. Hoppas eran dag har varit lika bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar