måndag 4 mars 2013

Trots det

Näe, det bidde ingen shopping alls för mig. Vilket var lite trist eftersom jag hade höga förväntningar och hade hoppats på att hitta nåt trevligt klädesplagg.

Men trots det så var min helg helt underbar! Bara att få umgås med en av mina bästa vänner och min älskade syster Maria var guld värt.

Jag träffar inte mina syskon så jätteofta. Det beror mest på att jag var den som valde att flytta uppåt i landet så jag hamnade lite långt bort från dem flesta.

Jag önskar att det inte dröjde så länge mellan gångerna. Jag saknar dem alltid och längtar till nästa gång vi ses. Jag är en otroligt familjekär människa och älskar att umgås med mina syskon.

Men nu blir det nog kanske inte så länge till nästa gång. Snart är det ju påsk, och på påsken brukar vi samlas nästan allihopa. Då får man istället nästan en överdos av syskonkärlek.. =)

Jag hoppas då att vi far ner till mamma på påsk och träffar alla. Jag har några dagar ledigt just den helgen, så det skulle vara trevligt.

Men det är ju några veckor kvar tills dess. Får se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar