onsdag 13 mars 2013

Och så har vi kommit halvvägs

Jag såg nyss att jag skrivit 49 inlägg under etiketten #blogg100.

Det innebär att jag har kommit halvvägs igenom utmaningen.

Jag känner mig lite stolt över mig själv som faktiskt har klarat av att hålla igång skrivandet. Att hoppa på blogg100 var ett riktigt bra beslut av mig.

Under andra halvan av blogg100 så tänkte jag försöka att få in lite mer innehåll i mina inlägg. Det har varit en del som mest bara bestått av några ord, och dem vill jag få bort.

Jag ska försöka lägga lite mer jobb bakom blogginläggen, men jag är inte säker på hur jag ska göra det.

Det löser sig väl. Jag kommer dit jag också.

Nu ser jag bara fram emot 50 inlägg till, ett för varje dag.

1 kommentar:

  1. Superbra och superskoj tycker jag.
    Det är alltid kul att läsa dina inlägg.
    //jonna d

    SvaraRadera