lördag 23 mars 2013

Eller så kanske inte...

Jag såg framför mig en lugn och skön kväll, en natt med bra sömn och en ordentlig sovmorgon.

Det skulle vara extra skönt eftersom jag inte har så många lediga dagar från jobbet, och eftersom jag nu jobbat 10 dagar i sträck.

Men så visade det sig att O, äldsta pojken i hemmet, har magsjuka.

Inte så lugn, inte så mycket sovmorgon och sömnen blev väl lite sisådär.

Nu siktar jag hårt på den här natten istället. Nu jämarns ska jag väl ändå kunna sova, sova ut och sova bra!!

Så kvällen kommer att ägnas åt virkning och serier. Gubben har flytt hemmet för att se något uppträdande, pojkarna sover sött i sina sängar och jag har två liter coca-cola som bara väntar på att få drickas upp.

Det blir helt enkelt min alldeles egna kväll.. =)

Har inte fotat nåt idag, så det bli en bild från arkivet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar