onsdag 13 februari 2013

It´s a failure!

Ja, jag tänkte pyssla lite med choklad. Jag brukar alltid pyssla något till alla hjärtans dag. Något som går att äta men man som inte gör annars.

Jag köpte en form för att göra små chokladkakor. Satte mig ner med vit choklad och ritade hjärtan i botten. Fyllde på med lite mjölkchoklad. Sedan nougat ovanpå det och sen fyllde jag upp formen med mer mjölkchoklad.

Det blev supergott!!! Men det gick inte att få ut dem ur formen ordentligt så det blev inte särskilt snyggt.

Jag vet inte riktigt vars det gick fel. Jag måste nog testa att göra nån mer imorrn och ändra lite tillvägagångsätt. Se om jag lyckas då.

Jaja, nu hann jag och gubben äta upp den misslyckade chokladen innan jag hann ta en bild, så det blir bara en massa text idag.

Lite söta blev dem ju allt. Och lite nöjd vart jag allt. Men massvis bättre skulle det kunna vara!

Får hitta på något annat att bjuda på imorrn istället.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar