torsdag 24 januari 2013

Virkade ugglor

Min syster ska bli mamma för tredje gången nu i slutet av februari. Jag längtar som en tok. Älskar alla mina söta och underbara syskonbarn ochb blir alltid lika lycklig så fort vår familj utökas! =)

Så, min kära syster Jenny hörde av sig idag och undrade om jag kunde virka några söta ugglor att ha till en mobil.

Kan jag virka ugglor? Kan fåglar sjunga, valar simma och giraffer äta från de riktigt höga grenarna?

Klart jag kan det! Så nu letar jag febrilt efter mönster och inspiration till ugglor. Har hittat en typ av uggla som jag gärna vill göra, men samtidigt så vill jag ju sätta en lite egen prägel på den.

Blir nog till att provvirka en massa de närmsta veckorna, för att hitta den där perfekta ugglan..

Källa

Källa

Källa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar