onsdag 23 januari 2013

#Blogg100

Fredrik Wass, som har bloggen Bisonblogg har startat igång en utmaning som heter blogg100. Det handlar om att blogga minst ett inlägg varje dag i 100 dagar.

Inläggen kan vara korta, eller långa. Viktiga eller helt enkelt bara trams. Huvudsaken är att det kommer upp ett inlägg varje dag på bloggen.

Jag känner att jag nog kommer att försöka haka på den utmaningen.
Jag vill verkligen ägna mer tid åt bloggen, men jag har svårt att hitta inspirationen.

Kanske kan detta hjälpa mig en bit på vägen. Jag hoppas det i alla fall.

Utmaningen startar idag, den 23 januari.

Det här får bli första inlägget...

Här är reglerna från Fredriks blogg:


Regler för #Blogg100 – Andra sommaren
  • #Blogg100 startar onsdagen den 23 januari 2013
  • Varje dag, 100 dagar i rad, måste minst ett nytt inlägg publiceras på din egen blogg.
  • Tagga varje inlägg med taggen #blogg100
  • Det finns inga krav på hur långt inlägget ska vara. (Ett inbäddat youtubeklipp är också ett inlägg).
  • Det är helt okej att förhandspublicera inlägg, men det blir kanske roligare att skriva tätare inpå själva publiceringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar