onsdag 14 november 2012

Vinnare av utlottningen!!

Jag har nu haft en riktigt spännande utlottning, med god hjälp av katten SkipBo!





Han gick ut hårt och började gräva runt bland lapparna och kom till slut upp med tre stycken vinnare!





Vinnare av paket nr 1:

------------------------------------------------------------------------------------------


Vinnare av paket nr 2:

-----------------------------------------------------------------------------------------


Vinnare av paket nr 3:

Anonym! 
(du skrev inget namn men du skrev att du snart ska få ditt 9'e barnbarn, förhoppningsvis läser du detta och hör av dig.. =)  )


Ett stort Grattis till vinsterna!!!! 

Ni kan skicka ett mail till mig med era adressuppgifter så kommer vinsterna med posten inom kort! =)  
Skicka till c_ternestal@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Åhhhh vad glad jag blev nu då =) TACKAR!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla tre, särskillt bloggvännen Skapa o inreda!!ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. Men oj då!!!!
    Efter några datafria dagar går jag in för att se vilka som har vunnit i din utlottning. En av dem är JAG!
    Otroligt roligt.
    Ha en trevlig lördag.
    Annika

    SvaraRadera