fredag 30 november 2012

Tråk

Har blivit lite tyst här på bloggen märker jag... Blir inte så mycket skrivet nu för tiden.

Inte för att jag inte gör något, utan för att jag gör för mycket.. =)

I veckan har jag börjat ett nytt arbete, och att gå från långtidsarbetslös till heltidsjobb är inte det minsta lätt! Att jag sen startar med att jobba mer är heltid gör att jag mest bara jobbar och sover nu.

Men det är otroligt rolig och mycket att lära sig. Jag har en underbar kollega och vi spenderar större delen av dagen med att skratta och har trevligt. Kunde inte bli bättre!

När allt lugnat ner sig och jag har börjat kunna lägga upp tiden bättre kommer det en massa inlägg här.. =)  Det är ju snart jul och allt julbak och julvirkning kommer ju igång!! Längtar!!

Hoppas ni också gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar