onsdag 28 mars 2012

Ny feletån

Jo, min nya mobil har anlänt.

Som vanligt när jag får ny teknik så lär jag mig det viktigaste och sen är det inte så mycket mer med det...

Jag har kollat så att jag kan både ringa och skriva sms, jag kan ta foton och jag kan gå ut på nätet och leta virkmönster. Mer än så behövs väl inte va? =)

Jaja, jag har laddat ner ett par spel också som jag kan roa mig med om jag får tråkigt.

Så här ser den ut, min Sony Xperia S


Och eftersom jag nu har en kamera igen, (min gamla digitalkamera råkade ut för en kopp kaffe och sen dess vill den inte helt vara med) så kan jag ju ta bilder på allt jag inte virkat senaste tiden..

Virklusten har mattats av igen, efter att jag kört fast helt på tröjan jag håller på med.

Försöker även virka på ett par hästar som en kompis dotter ska få, men garnet är lite speciellt att virka med, och jag får så fort ont i handen utav det, att det inte blir många varv gjorda varje dag.

Hoppas på bättre tider och mer lust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar