lördag 11 februari 2012

Imorgon

Nu är klockan jättemycket. Men är det fredag fåååår man vara vaken så här länge.. =)

Fast nog har jag grus i ögonen alltid och det börjar kännas som att kvällen verkligen snart är slut!

Har blivit en filmkväll med Moa, min underbara lilla vän!  Två filmer hann vi med, en massa godis, läsk, popcorn och lite salta jordnötter.

Första filmen fick även pojkarna vara med och se. Tiden rann iväg hur fort som helst och helt plötsligt var filmen slut, och klockan var 10!!! 10!!! Dem brukar ju gå och lägga sig kl 8 ju! Fast så är det ju fredag, och vi hade det så himla mysigt, så det känns ändå som att det var helt okej!

Gav dem lite extra mys genom att dem fick äta kvällis OCH borsta tänderna inne i tv-rummet. Det är något som sker väldigt, väldigt sällan annars.
Kan ju berätta att det inte tog särskilt många sekunder innan dem snarkade sött i sängarna efter att jag lagt dem.. =)

Imorgon är det lördag! Eller ja, idag är det ju det eftersom klockan är halv ett.

I veckan har jag varit sjuk, och det har blivit en hel del virkat. Men när jag väl kommit på att jag ska fota det jag virkat så har det blivit mörkt ute, och då blir bilderna så äckligt dåliga att jag inte vill visa dem. Så imorgon ska jag ta och ta lite bilder och visa upp vad jag gjort.

Kan även bli så att det kommer ut ett mönster också. Var ju ett tag sen nu och det känns som att det kanske är dags för ett sådant...  Men vad det blir, ja, det får ni kanske se imorgon (tekniskt sett idag).

1 kommentar:

  1. Hej och Tack för hälsningen! Vad roligt att du vill vara med i utlottningen hos mig =)
    Du... vilka gosaker du har här nedanför.... tror jag måste ta en paus från datorn och kika vad som finns i skafferi och kylskåp... Mums! =D

    SvaraRadera