tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Jo, så var alla hjärtans dag uppå oss igen och känns extra trist i år.... Även om jag nu har massa personer här hemma att pussa och krama så kan jag varken göra det ena eller det andra eftersom jag då ger allihop halsfluss... Inte det trevligaste att få i present kanske.. =)

Men gubben min var söt i alla fall, han köpte med sig en chokladask hem! Vet inte riktigt om det kanske var uträknat, eftersom jag inte kan svälja ordentligt. Han erbjöd sig att äta min halva utav den också, så snäll han är min älskling!!

Nu blir det nyponsoppa och nattande av pojkarna. Även om jag inte kan pussa på dem så kan jag då åtminstone sniffa dem lite i håret, och berätta för dem hur mycket jag älskar dem!

Funderar lite smått på att påbörja en sjal av kärleksknutar också... Men jag har inte bestämt mig än..

Hoppas ni alla där ute får en helt underbar alla hjärtans dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar