söndag 22 januari 2012

Vuxna leksaker

Rubriken låter helt fel... det hör jag nu när jag läser den. Men den passar in så bra att jag inte vill byta.

Vi har blivit med leksak. Den tar upp en hel del av vår tid den här helgen. Vi har lite problem med att samsas om den, men det löser jag enkelt genom att påpeka att den ju faktiskt är min!

Jag har länge velat ha en radiostyrd helikopter, och när jag började på prenumerera på tidningen M3 så fick man denna med på köpet.

Väldigt rolig men väldigt svår att styra, den vill mest bara snurra och det där med att svänga ska vi inte tala om. Sen lyckas jag också krascha den i taket hela tiden, vilket nog inte är så hälsosamt för den.

Ja, den roar hela familjen!! Till och med katterna som kommer smygandes och tjuvkikar på den så fort vi startar den.

Ossy står där i bakgrunden och funderar på om han ska jaga eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar