lördag 3 december 2011

Mormorsrutediskussion

Det blev ett långt ord det där. Och den som läser det förstår inte alls vad jag menar egentligen.

Men det passade som rubrik tyckte jag. =)

Det som skett ikväll är att jag suttit ner med en tatuerare och diskuterat in i det oändliga om huruvida det skulle kunna gå att tatuera en mormorsruta och ett nystan.

Han själv kunde inte riktigt den tekniken som krävs för att få det riktigt snyggt, men har jag tur så vet han nån som han kan tipsa om.

Jag har själv försökt rita upp en mormorsruta och det är ju jättesvårt!! Att få till skuggningen på ett bra sätt så att det ser verkligt ut går nästan inte alls. Hur jag än gör så ser det mest bara platt och fejkat ut.

Men nu kanske jag är en bit på väg mot drömmen om min tatuering, eller ja, en av dem i alla fall.

Så jag hoppas, hoppas och hoppas att han vet nån som kan tekniken riktigt bra. För jag SKA ha min tatuering. Nån gång. Bara jag får den så snygg som jag vill ha den.

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar