måndag 12 december 2011

Julkalender - Lucka 12

Idag blir det ett litet annorlunda inlägg.

För idag blir det:

Länkkärlek

Jag läser väldigt många bloggar, vissa för att dem inspirerar mig otroligt mycket, och andra för att dem har så himla många fina och bra mönster.

Så här kommer en liten lista på bloggar där ni kan hitta många bra, fina, lätta mönster och mycket inspiration!

Hos Brittas Ami får hjärnan fynda. Hennes virkerier är väldigt personliga och speciella, och hon får alla vanliga glasburkar att bli något helt annat...

Made By Cecilia körde inte bara en egen julkalender förra året, utan hennes blogg är i övrigt fylld med vackra ideér!

Hos Beas Barnslikheter kan man fullständigt gotta ner sig i inspiration, och få några nyttiga tips på köpet.

En självklarhet vid julen är för mig sidan Juligen.se. Där finns det mesta man kan tänkas vilja hitta vad gäller julinspiration, tips, ideér och pyssel.

Häromdagen fann jag en ny sida, nämligen Skapligt Enkelt. Sen dess har jag inte tittat på så mycket annat. Mängden tips är nästan ofattbar och har man barn som man vill pyssla med är denna sida nästan ett måste.


Ja, det var lite julig länkkärlek det! Hoppas att ni lyckas hitta några nya favoriter, och om ni redan har några, så tipsa gärna i en kommentar. Jag älskar att hitta nya sidor att läsa på, att förundras och inspireras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar