lördag 6 augusti 2011

Idag är det födelsedag!

Fast inte för mig, för jag fyller inte år förrän i april (elakt, skulle gärna fylla år flera gånger per år om jag fick det).

Nejdå, idag fyller min älskade systerdotter Kim år!

Hela 19 år blir hon idag.


Själv kunde jag inte vara stoltare över någon än vad jag är över henne.

Jag ser henne som min syster, vilket nog beror på att vi bodde tillsammans som syskon under vår uppväxt. Vi var i luven på varandra jämt, gick inte alls ihop. Men vi har oerhört tajta, och älskade varandra otroligt mycket.

Gör vi fortfarande.. är vi fortfarande.. =)

Jag är så otroligt stolt över denna älskade människa. Hon är en stark person, färgstark personlighet, går sin egen väg och trots att hon ibland tar fel vägar så kommer hon fram som en säkrare människa.

19 år gammal och är på väg ut i vuxenlivet, men alla dalar och berg som det innebär.

Jag kan bara hoppas att jag finns där för henne. Skrattar med henne, gråter med henne.

Hon är en av de vackraste människorna jag känner, både inuti och utanpå.

Det enda negativa jag kan komma på, är att hon bor på andra sidan Sverige och jag träffar henne nästan aldrig. Skulle gärna träffa henne jämt om jag kunde.




Men jag värdesätter de gånger vi träffas. Ser till att kramas tillräckligt mycket för att det ska räcka en livstid varje gång.

Och snart får jag träffa henne igen. Bara drygt en månad kvar nu.



Jag längtar!


Älskar dig hjärtat mitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar