tisdag 16 augusti 2011

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Oj, det svåra med dagens inlägg är nog att begränsa sig och inte ta med ALLT jag vill ha.. =)

- Jag vill köpa den klänning jag vill ha till bröllopet. Skulle vara helt perfekt och underbart, tyvärr så är deras       support är aningens för långsam så nu hinner jag inte köpa den. Skrev för att reda ut lite frågetecken kring   storleken, men fick svar efter jättelång tid, och det var inte ens svar på frågan jag ställde. Är lite irriterad över   det.

- Jag skulle också vilja ha en stringhylla som jag kan förvara mina garner och annat pyssel i. Varför jag vill ha just en stringhylla är enkelt. Dem är luftiga och smälter in bra i väggen, dem är snygga och det är så lätt att kunna sätta krokar på sidorna så att jag kan hänga upp alla påsar och småsaker.

- Jag skulle också vilja ha en bra väggyta att sätta stringhyllan på.

- En sak som jag väldigt gärna vill ha, är ett arbete där jag trivs och kan utvecklas. Dem är svåra att få tag i, och jag söker med ljus och lykta. Förhoppningsvis ska jag lyckas nån gång!

- Värken som jag har i fotleder, knän och handleder skulle jag vilja vore borta. Så lindring för det är något jag vill ha.

- Mer garn, är något jag alltid vill ha, och behöver, och trånar efter... Skulle kunna ha hur mycket som helst och det vore ändå inte nog tror jag.

Så, det var lite om vad jag ville ha mer än något annat just nu. Finns mer, mycket mer. Men man får väl allt lov att prioritera lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar