fredag 12 augusti 2011

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig


1. Jag fullkomligt älskar beröm, och försöker ofta fiska komplimanger, men på ett sätt som inte märks. 

2. Jag är livrädd för svanar, så där så att jag gärna kryper ihop till en boll och försöker försvinna om jag ser eller hör en.

3. Jag kan inte gå på toa utan att låsa dörren, även om jag är ensam hemma.

4. Jag tycker jättemycket om dansbandsmusik, fast håller lite tyst om det eftersom dem flesta andra inte tycker om det.

5. Jag gråter jättelätt, och gör det säkert varje dag av olika orsaker, behöver inte alltid vara något ledsamt heller, kan lika väl vara nåt glatt.

6. Jag stammar. De flesta vet inte om detta för jag är jätteduktig på att dölja det. Min stamning gör tyvärr att jag tycker att det är jobbigt att prata med andra människor. Jag skäms helt enkelt nåt så fruktansvärt över det.

7. När jag är hos tandläkaren, så är jag ofta så rädd att jag hyperventilerar och svimmar. Därför tar ett tandläkarbesök väldigt, väldigt lång tid för mig.

8. Jag har spelat tvärflöjt i supermånga år, och är faktiskt ruskigt bra på det. En av de saker jag är riktigt stolt över i livet!

9. När jag ska sova, så har jag ofta en låt i huvudet. Detta gör att jag andas i takt med musiken, som om jag sjöng den men bara med andetagen. Älsklingen kan ibland irritera sig på detta.. =)

10. Jag riktigt avskyr att duscha och bada. Om det inte är bad utomhus förstås, då är trevligt. Men att duscha och bada hemma är något jag gärna skulle slippa att göra helt och hållet om det gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar