söndag 14 augusti 2011

4 år med mig själv!

Jo, precis. Satt och kollade igenom mina foton som jag har sparat och insåg att jag har tagit en hel del bilder på mig själv. En lite småtrist ovana men ändå inte. Tycker det är rätt så intressant att se hur man förändras, de små sakerna som man kanske inte annars märker. 

Så, självklart måste jag dela med mig av det också, något annat vore ju otänkbart.



 2008, sommaren nån gång. Jag jobbade nere i uppsala och hade ovanligt kort hår för att vara mig.



2009, Hemmavid, en kompis till mig fyllde 30 och vi firade honom med pompa och ståt.


2010, Maj, jag bodde då i min lilla etta. Den finaste lägenheten i världen. Och hade superfint rött hår, en färg som jag tyvärr aldrig lyckats få tillbaka.







2010, September, för första gången i mitt liv vågade jag mig på att färga håret svart. Och älskade det!




Förrförra veckan, 2011, Augusti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar