söndag 14 augusti 2011

1 år av kärlek och lycka

Och jag hoppas att nästa år bjuder på minst lika mycket av ovanstående känslor! Gärna dubbelt så mycket. Om det är möjligt vill säga.

Idag har nämligen jag och Gubben kallat oss för tillsammans i ett helt år! Vilket inte låter så mycket, om man tänker efter.

Jag har aldrig i mitt liv varit lyckligare än sen jag träffade Gubben. Och samma lycka känner jag när jag tänker på hans barn som jag kommit att älska otroligt mycket.

Det känns som att det är något att ta tillvara på, att vara rädd om. Att jag varje kväll det senaste året har tänkt att "Jag är verkligen lyckligast i världen som får somna med denna mans armar om mig, och vakna varje morgon i hans närhet".




Även om man gärna önskar att man alltid var sexigast i världen, så är det så här vi oftast ser ut. Oredigerade, hängiga och redo att somna när som helst. Iallafall efter en hel dag med lek, shopping och spring med barnen.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar