onsdag 15 juni 2011

Tror visst att minnet redigeras allteftersom

Jag har alltid älskat sommarkvällar... tror jag iallafall.

Försöker vara ute i det ljuva vädret just nu, men myggen har ju nästan ihjäl mig!! Jag avskyr mygg, eller nej, kanske inte avskyr. Men myggen älskar mig. Går jag ut så dröjer det inte länge förrän jag stoltserar med en hel uppsjö av nya myggbett.

Tur för mig att gubben är lite mer oöm, annars skulle det inte bli något gjort där ute på kvällarna.

Idag håller han på att bygga om ett altandäck som vi fick av en jobbarkompis till honom. Vi har just nu väldigt fula och ojämna stenplattor, vilket ser lite trist ut. Men snart har vi en lite tjusigare uteplats!



Önskar bara att det kunde blåsa lite så jag kunde ta och vistas ute mer än tre minuter åt gången...

"Hemmet är den plats där man kan klia sig var som helst"
- Henry Ainsley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar