söndag 12 juni 2011

Dagar som denna

Idag har varit en väldigt kall och gråmulen dag. Inte för att jag klagar. Jag njuter faktiskt. Efter de senaste dagarnas värmebölja så är det rätt så skönt med sval dag.

Men, även om det är skönt så är självklart lite solsken att föredra. Världen blir så mycket finare när solen ligger på. Alla färger förstärks och allting doftar extra mycket.

Som tur är så är jag en person som tar väldigt, väldigt mycket kort. 90% av korten jag tar raderas men ibland så lyckas jag få tag i några riktiga guldkorn, och när jag känner att jag behöver lite solsken i livet, då tittar jag igenom mina kort och mår lite extra gott.

Jag tänkte dela med mig av några av gårdagens fotominnen!




Jag älskar verkligen äppelträd. Är nåt av det vackraste man kan ha i sin trädgård tycker jag!
Riktigt andas sommar.
Min älskade gamla kisse Bess. Hon är min ädelsten och något av det dyrbaraste jag har i livet. 
Ozzy är vår senaste familjemedlem. Har har varit hos oss i fyra månader nu och vi älskar honom mer och mer för varje dag. Han har en personlighet som gör att han passar in väldigt bra hos oss.


Jag vet inte vad det här är för blomma, men jag kan ana vilken färg den kommer få, och jag ser verkligen fram emot att få se den kika fram. Första året man har en trädgård får man verkligen många överraskningar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar